2007 OKS TERCİH SONUÇLARI


OKS YERLEŞTİRME SONUÇLAR AÇIKLANDI









saat 12.30 da MEB in Ana binasındaki yetkili ile telefon görüşmem sonucunda bugün saat 5 e kadar kesin açıklanacağı belirtildi.

3 AĞUSTOS 12.10 İTİBARİ İLE HALEN SONUÇLAR AÇIKLANMAMIŞTIR. .Sonuçlar bugün açıklanacaktır.Saate ilişkin henüz bir açıklama yok.


Sonuçları sayfamızdan ve http://www.meb.gov.tr/ adresini takip ediniz.
bu da meb in sayfa görüntüsü

T.C. Millî Eğitim Bakanlığı

10.06.2007 Tarihli OKS 1. Yerleştirme Sonuçları
Henüz Yayında Değil ...

(Yerleştirme çalışmaları devam ettiğinden ilerleyen saatlerde açıklanacaktır.)





50 yorum:

oğuz57 dedi ki...

ben oğuz 3 ağustos 2007 cuma günü acıklana cak sonucu bende beklıyorum herkez icin hayırlı olur bu gün cuma saat 00:57 ama hala acıklan madı sabırsızlıkla beklıyorum :d

Adsız dedi ki...

ya hayatımız beklemekle geçti 10 haziranı bekledik,9 temmuzu bekledik şimdi de başımıza 3 ağustos çıktı valla bu gidişle 2. tercihlere girmiicem galiba ama büyük konuşmiim biraz sıkalım dişimizi nasıl olsa beklemeye alıştık hakımızda hayırlısı ne ise o olsun

Adsız dedi ki...

oks oks dedin başımın etini yedin yaw allah rızası için o kadar kişiyi bekletmeyin hakka giriyorsunuz

Adsız dedi ki...

açıklasanıza lan

Adsız dedi ki...

ben inci bir oks mağduruyum yeter beeeeeeeee sabır sabır nereye kadar allah kahretsin böyle işinn

hüseyin dedi ki...

ya oks'de bile bu kadar heyecanlanmadım yav.

Adsız dedi ki...

Tarih 03.08.2007
Saat 11:15
Halen bir açıklama yok.Ne zamana kadar süreceğini açıklamadan bekletmek sizce doğru mu?Tüm günümüz felç oldu sayenizde.

Adsız dedi ki...

kardeşler ben istiyorum ki cuma namzından sonra acıklansan duamızı ederiz

Adsız dedi ki...

arkadaşlar inş.hepimizin istediği okul çıkar

berkay dedi ki...

berkay_hamarat@hoymail.com dedimki ya abi bırakın bu işleri ne kadar tembel bi millet bu türk milleti tabi hepsi diil bi aydır bi şey açıklanamazmı bu nedir ben orta son öğrencisiydim ama şimdi tercih sonuçlarına göre lise olcaz yaşasın lise gençlik :) :d

Unknown dedi ki...

BEN SELDA YETER ART SABAH 6DAN BERİ SONUÇ BEKLİYORUM Bİ SAAT SÖYLEYİN BARİ

Adsız dedi ki...

valla arkadaşlar çok kötü ve sıkıcı bir durum en azından bir ssat belirtilsinki o saate kadar meraktan ölmesin bali arkadaşlarımız

Adsız dedi ki...

SLM ARKADAŞLAR BENDE SEDA BENDE SİZLER GİBİ BEKLİORUM AMA SIKMAYIN CANINIZI ELDEN BİŞİY GELMİO HERKES İÇİN HAYIRLISI NEYSE O OLSUN İNŞALLAH AMİN HADİ BYE

Adsız dedi ki...

meb hangi işi zamanında ve doğru yaptı ki lütfen çocukalarımıza saygı duyup bir an önce açıklama yapınız

Adsız dedi ki...

ya sınavı ayrı dert puanı ayrı dert yerleştirmesi ayrı dert.bu yaşta kalp krizi geçircem 08.00 dan beri bilgisayer başındayım 5 dkkada bir meb.gov.tr yi yeniliyorum.inş. bnle birlikte herkes istediği okula düşer.ama bilelim ki en şanssız oks ye girenleriz bir sürü sorun+aksilikler vs..

Adsız dedi ki...

furkan_karizmatik_1994@hotmail.com
oks tercih sonuçlarını öğrenmek isteyenler bu kişiden öğrene bilir.
başarılar...

Adsız dedi ki...

4 saattir bilgisayarım açık bekliyorum benim gibi daha birçoğu bekliyor lütfen şuraya belirli bir saat yazın ya

Adsız dedi ki...

meb dogru bısı duzgun yapmadı gene ne karıstırdıysa bu nasıl meb

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar bende 2sene önce sizler gibiydim .bilirim beklemek kadar insanı çıleden çıkaran bi şey yoktur ama, siz koca bir yıl beklediniz biraz daha sabredebilirsiniz dimi:)))

didem dedi ki...

ya nlur açıklayın bu kadar kişiyi bilgisayar başında bekletmeniz çok mantıksız madem işiniz bitmedi yarın açıklııcaz diyim yada kesin bi saqat verin :@

Adsız dedi ki...

bakın arkadaş lar yapabileceğimiz in en iyisi yapıyoruz 24 saat çalışıyoruz yinede çok kısa zamanda açıklıyoruz sizin sorunuz nedir ki 29 inde bitti işlemler 3 ünde açıklıycaz 4 günde o kadar kişiyi yerleştirmek kolay mı bakın yinede 4 günde bitirdik ama neden böyle tepkiler veriyorsunuz anlamış değilim

Adsız dedi ki...

slm millet bnde 2 yıl önce böyle beklemiştim bn istediğim okula rahatlıkla girdim inş. sizlerde girersiniz....sınawa hazırlandıysanız we kendinizden eminseniz bnce boşuna heycanlanmayın emin olunki istediğiniz okula girmişinizdir hade iiii beklemeler...

Adsız dedi ki...

ya yeter artık kardeşimin sonucunu öğrenip işe gitmek istiom bekle bekle bi hal olduk ya ne biçim bi iş yeter duyun sesimizi ya çocuklar bi rahat yüzü görmedi allah allah yaaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

BEN HULYA AÇIKLAYIN ARTIK AGAÇ OLDUK BEKLEMEKLE BİTECEK ÖMRÜMÜZZZZZZZZZZZZZZ

Adsız dedi ki...

ya artık bıkmış durumdayız bir an önce açıklayın şunları

Adsız dedi ki...

bu ne ya cin işgencesi allah bildiği gibi yapsın ne diyelim sabreden devriş muradına ermiş

Adsız dedi ki...

bu nasıl iştir anlamadık ki sabahın köründen beri bilgisayarın başında bekliyoruz madem yetiştiremiyodunuz 4 ağustosta açıklıycaz deseydiniz sıkıldık artık yawww!!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

yaf arkadaşlar şimdiye kadar bekledik inşallah herkes istedigi liseye girer canınızı sıkmayın emegimiz karsiliksiz kalmaz:D:D:D:D

Adsız dedi ki...

var yaa bi tv'ye bi pc'ye bakıom başım döndü ama bişi öğrendim:D 3 gibi açıklancakmış tv öle dedi.

Adsız dedi ki...

2 saat basindayim ama bu bana yaradi arada oyun oynuyom

Adsız dedi ki...

Biz tuğçe ve hasret artık açıklansın sabahtan beri bilgisayar başındayız herkes için hayırlısı olsun.lütfen açıklansın artık

Adsız dedi ki...

açıklyın artık fidan dık yeşerip ağaç olduk

Adsız dedi ki...

lütfen açıklansın artık direncim kalmadı daha fazla bekleyemicem

Adsız dedi ki...

ayy üff ne bu böyle ya açıklanacaksa açıklansın artık çok merak ediyoruz sesimizi duyan yok mu????

eccemmm dedi ki...

yaaa yeter ya valla bıktım be. kaç sstten beri bekliyorummm offf . öğrensem sanki bi bok olcak ama merak ediorum yaaaaa. bi 10 hazirandan bide 3 ağustostan nefret ediorummmmmm......................... :(((

Adsız dedi ki...

Ben liderden ece janset yıl boyunca çalışmadım ama yine de bekliyorm bi yerler

Adsız dedi ki...

yeter yaaaa açıklayın artık ne bu stres bizimkide can oksye girerken bile bu kadar stres yapmadım sabahtan beri bekliorum çok sıkıldım..

Adsız dedi ki...

Ben liderden ece janset yıl boyunca çalışmadım ama yine de bekliyorm bi yerler

zeynep azboy dedi ki...

YA KAÇ SAATTİR BEKLİYORUZ NEDEN DAHA AÇIKLANMADI. BEKLEMEKTEN AĞAÇ OLDUM, HATTA BİRAZ DAHA BEKLERSEM MEYVE VERCEM. OOOOOOOOOFFFFFFFFFFF YAAAAAAAA. BİDE ARKADAŞLARIM YANIMDA OLSA... ONLARI ÇOK ÖZLEDİMM

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bu kadar heyecan yapmayalım allaha dua edelim bizim için en hayırlı olan okul gelsin

Adsız dedi ki...

ben tuğba 1haftadır napmışlarda açıklayamadılar beşikmi sallamışlar.hayatımız gerçekten beklemekle geçiyor.hadin artk elinizi çabuk tutun.yoksa kalpten gidecem valla.bende kalp var ona göre.

Adsız dedi ki...

ya o kadar heyacan yapmayın önemli olan öss.oks de neymiş boşverin değmez.ben 5yıl önce sınava girmiştim hiç heyecan yoktu ama öss de 1000katı heyacan oldu.siz oks de böyleyseniz öss de ölürsünüz artk.ama öss nin temelini oks oluşturuyor bunu unutmayalım. anodolu öğretman yada fen lisesi olsa ek 24 pn geliyor bu çok iyi.

Adsız dedi ki...

ya walla yeter bu kadar eziyet yaa biz burda patlıcaz sitresten sizin kafanıza taktığınız yok biraz acele etseniz

Adsız dedi ki...

sabahın sekizinden beri internetin başında sonuçları bekliyoruz.artık dayanacak gücüm kalmadı.artık şu sonuçları açıklayın
berna

Adsız dedi ki...

isyanLardaım yha sabahtan beri bu sayfaya bakıorm sayfa bana bakıor:S acıklansn artık ya oksde bile b kadr heycan yapmadm:S

Adsız dedi ki...

yuh yani çelik amcanın pc si çökmüş ben başka ne diim kii akşama kadr anca açıklanır. artık yeter ben çıkom biraz hava alcam. ne bu yaaa sabır sınavından mı geçioz.üff tıkılıp kaldım eve valla.biraz coşmak lazım:D

Adsız dedi ki...

NE OKADAR ACELE EDİYORSUNUZ SİZDE BİR GÜN SONRA ÖĞRENSENİZ KIYAMETMİ KOPAR HADİ ÇIKIN DIŞARI DOLAŞIN BİRAZ YADA MÜZİK DİNLEYİN YADA DENİZE GİRİP GÜNEŞLENİN :)))))))))))

Adsız dedi ki...

ya cidden çok sıkıldık bu ne yha çok uzattılar amaa

Adsız dedi ki...

Zhuahuaahuaua Bekleye bekleye her tarafım örümcek ağı ile doldu...Çürümeye durdum...Hadi beyler açıklayın şunu demicem..Neden? Bende bilmiyom ama olsun..Sabreden Muradına erer gelba yaa..Hadi Herkesin ii yerleri tutturması dileği ile Bye bye diyorum ...

Adsız dedi ki...

Ohh bee nese ki sonunda açıklandı inş herkes istediği yeri tutturmuştur hadi eyvallah ben kaçtım :D