2007 OKS YERLEŞTİRME SONUÇLARI! AÇIKLANDI!!!!


OKS YERLEŞTİRME SONUÇLAR AÇIKLANDI



40 yorum:

Adsız dedi ki...

çok kötü oldu bu sene

Adsız dedi ki...

mrb ben seyma 326 puan aldım ama izmirde anadolu lisesine giremedim 2.tercih olur mu cvp yazarsanız sevinirim

Adsız dedi ki...

OH SONUNDA AÇIKLANDA

Adsız dedi ki...

SEYMA 2.YERLESTİRME DE VAR OKULLAR BOŞ KONTEJANLARI AÇIKLAYINCA BELLİ OLCAK BOŞ KONTEJANLAR ALLAH YARDIMCIN OLSUN...

Adsız dedi ki...

426 puanla usak aöl kazandm ama ben fen l. bekliodm nese hayrlısı.

Adsız dedi ki...

olum fazla ucmayın boyle sonuc acıklandıgın fısssssss olursunuz

Adsız dedi ki...

yaaa ben çok mutluyummmm.sağlık mesleği istiodum ve 328 puanla kazandımmm...ayrıca şeymaaa başka anadolu yazdıysan ve puanı biraz düşükse belki tutarrr..

Adsız dedi ki...

slm ben merve 322 aldım ama sağlık meslek bile kazanamadım neden ama neden haksızlık diğilmi bu hüseyin bey

Adsız dedi ki...

walla arkadaşlar tek bildiğm sonuçlar açıklandı we herkes bi yerlere yerleşti kimileride kazanamadı bende ememin karşılını tam olarak alamayn bi kişi olsamda a.l.ne kapağı attm allah herkesn yardmcısı olsn çalşn nerde olsa başarır ama liseninide etkisi yok değl yani kendinize çok iiiii bakn

Adsız dedi ki...

355 aldım koskoca ankarada yerleştirecek okul bulamadılar açıkta kaldım:)

Adsız dedi ki...

slm ben 376 puan aldım düzce anadolu öğretmeni tutturdum.seyma sen bize puanları söyle biz ona göre bi şey deriz.inşllah herkes kazanmıştır.kazanamayanlar üzülmesin bir çok lise var "düz, meslek"

Adsız dedi ki...

her karanlkta parlayn bir yıldz mutlaka wardr

Adsız dedi ki...

OKS AÇIKLANDI VE BEN DE İSTEDİĞİM LİSELERDEN BİRİNE GİDEBİLDİM.BENİM İÇİN ÖNEMLİ OLANDA BUYDU ZATEN

Adsız dedi ki...

ya bu yıl puanlar çok yükseldi arkadaşlar üzülmeyin artık elimizden bişey gelmez

Adsız dedi ki...

herkese selam inşallah herkes istediği yeri tutturur

Adsız dedi ki...

arkadaslar herkes çoook üzgün ama artık elimizden bi şey gelmez.bundan sonra ne oldum dememeli ne olucam demeliyiz.UNUTMAYIN HERKES HAK ETTİĞİ YERDE OLCAK!!!!(bundan kaçış yok)HER ŞEYDE Bİ HAYIR WARDIR!!!

Adsız dedi ki...

yerleştirmenin açıklancağı günü dört gözle bekledim ama istediğim sonucu alamadım.çooooooooooooook üzgünüm.benim gibilere de üzülmeyin diyorum kendinize iyi bakın

Adsız dedi ki...

selam ben cansu,
ben 332,811 puan aldım. ve dalaman anadolu lisesini kazandım. fakat ben fethiyede oturuyorum. yol sorunu çıkıyor veya ikamet sorunu çıkıyor. dalaman anadolu lisesine kesin kayıt yaptırdıktan sonra tekrar ek kontenjan için fethiye anadolu lisesini tercih edersem eğer beni kesin kayıt yaptırdığım dalaman anadolu lisesinden kaydım düşer mi? cevabınız için şimdiden teşekkürler.

Adsız dedi ki...

:)HER KARANLIKTA PARLAYAN BİR YILDIZ HA N GÜZEL DEMİŞ ARKADAŞ.BENCEDE YİNE Bİ YANLIŞLIK VAR.YADA YANŞLIŞLIK DEĞİLDE HAYIRLISI BU OLMUŞTUR.BENDE A.İ.H OLDU.AMA OLSUNN.ÜZÜLMEDİM DİYEMEM.DAHA İYİ BEKLİYORDUM.FAKAT BİRAZ DÜŞÜĞNÜNCE OLMASI GERKENİ VERMİŞ ALLAH.BÖYLE DÜŞÜNMEK DAHA İYİ BENCE.ZATEN ÖYLEEE:)

Adsız dedi ki...

arkadaşlar üzülmeyim bende anadoluyu kazanamadım ama meslek lisesine yazılcam inşallah herkes istediği okula yerleşir.ben çınarlı meslek lisesine gidicem. :-)

Adsız dedi ki...

ben böyle oks görmedim bbea kardesim yav insan biraz nsaf ya nie yükseleyor okul puanları onuanlamadım cevabınızı bekleyom arklar bu arada sarma mıydı neydi ismin neyse sana göre bi fen lise si var izmirde adını söyliyim iş işten geçti ama olsun yinede sen müracat et sikimde bin bası fen lisesi
oke

Adsız dedi ki...

ya ben oks de 308 puan aldım ve sağlı mesleğe girdim çok mutluyum.....

Adsız dedi ki...

arkadaşlar allah herkesin yardımcısı olsun

sevda dedi ki...

evt cansu 2.tercih yaparsan kazandın okuldan katıtın otamatikman silinir

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar biz iki kafadar olarak çok çalıştık.ama yinede koskoca kayseride o puanla hiç bi yer tutturamadık.2.tercihleri yapmak istiyoruz ama boş kalan okullara bakamıyorz.boş kalan okulları neredn öğrenebiliriz.yardım edin noluuuur!!!!!!!

Adsız dedi ki...

yha arkıler bnm 328 puanm war bn mersnden bi yere giremedm tevfiki iştiodm orada 332 le kapatmıs girebilirmiym

Adsız dedi ki...

ben oks de 351 puan yaptm..Ama kazanmadmm..Hak mı bu şimdii???Bnm okulda notlrm da çok yüksektii...Diploma notumm 5,00 ......Acaba hüseyin çelikin çocukları böle bişi yaşadı mı??* ben çok mutsuzum ağlamaktan gözlerim şiştii.... MORALİM ÇOKK BOZUK..bn şimdi bu puanla düz lisede oks de 0 çekmiş kişilerle aynı sınıfta olmak istemiormmmm:(((ltfn yardmmmm..!!!!!!

Adsız dedi ki...

puanım kötü moralim bozuk diploma notu cidden eklendimi yaw bu seneyi hiçççççççç unutamam bu nedir ya 1993 lülere ALLAH sabır versin 2.tercihleri bekliyorum artık canı bu konuda sıkılan varsa msn cihandabir_06@hotmail.com

Adsız dedi ki...

322 yapan merwe arkadasım.. bnde dilara 332 yaptım... o kadar ağladın değermi be kuşum. yesemin abla söledi.. çok ağlamışın.. boşver be....

Adsız dedi ki...

benim puanım ii geldi bi fen lisesine girebildim fen lisesli olmak çok güzel bi duygu yaşasınnnnnn

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben oks 2.yerleştirmeye girdim fakat hangi sitede açıklandı bulamadım yardımlarınızı bekliyorum

Adsız dedi ki...

millet geçmiş olsun hepinize

Adsız dedi ki...

Sevgili ve çok sayın arkadaşlar ;bende hepinizle olamasada çoğununuzla aynı kaderi paylaşmaktayım.Puanım 343 BU PUANLA KENDİMİ ANCAK SAĞLIK MESLEK EATABİLDİM.Bi yazıda okudum bence dehüseyin bey in çocukları asla bu duruma düşmediğinden eminim.neyse biz kendi derdimize yanalım ruhumuza el fatiha

Adsız dedi ki...

yaw ben nere gidecegimi bilmiyorum net adresini biliyorsanız yazın yaw benı ugrastırmayın

Adsız dedi ki...

arkadaşlar sizler nerede oturuyonuz bilmiyorum ama ben izmir gibi bi yerde 260 puana anadolu ticaret mesleği tutturdum bence üzülmeyin herşeyde bi hayır vardır hakkımızda en hayırlısı olsun önemli olan biziz okulumuz değil benim bütün öğretmenlerim düz liseden mezun ve hiçde şikayetçi değiller çünkü onların içinde varmış okumak sizde içinizden geldiği gibi okuyun ve artık üzülüp de psikolojinizi iyice bozmayın toplayın artık kendinizi üzülüpde hiçbişeyi geriye getiremezsinizzz

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bende 2. yerleştirmede eskişehir tuttutrdum çok sevinçliyim umarım sizde kazanmışınızdır

Adsız dedi ki...

ya ben hala bulamadım sonucları sıtesı nere soleyın lutfen olucem meraktan

Adsız dedi ki...

mrb arkadaşlar ben funda istanbulda oturuyorum 1 sene boyunca drsaneye gittim yoruldum o kadar ama biyer tutumadı hayal kırıklığına uğradım ama şansım varmışki diploma notum yüksek olduğu için anadolu teknik lisesine gideceğim bence daha fazla üzülmeyin herşeyin hayırlısı herkese başarılar dilerimm

Adsız dedi ki...

BNDE 356 PUANLA KAZAN ANADOLUYA GIREBLDM 2. TERCIHI YAPMADIIM ICIN PISMANM

Adsız dedi ki...

BN MERVE 280 PUANLA MUĞĞLA ANADOLU MESLKİ KAZANDIM İSTİYODUMDA AMA KAYITLARDA GEÇ KALDIM O YÜZDEN DÜZ LİSEYE GİDECEM BAZILARIDA BÖYLE ŞANSSIZ OLUYO İŞTE