2007 OKS TABAN PUANLARI ve TAVAN PUANLARI

Taban puanlarını görmek için resimlere tıklayınız.Eğer bilgisayarınızda pdf dosyalarını açmak için(word,exel gibi) adobe reader yüklü ise aşağıdaki linklerdeki dosyalardan bakınız.daha pratik ve hızlı olacaktır..


adana ile kahramanmaraş arası FEN LİSELERİ (malatya manisa dahil-mardin muğla )

mardim+muğla+muştandan+zonguldak'a kadar +YENİ İL OLANLA FEN LİSELERİ (düzce,aksaray vs...)



ANADOLU LİSELERİ ALFABETİK OLARAK



PDF FORMATINDA OLAN AŞAĞIDAKİ LİNKLERİ GÖRÜNTÜLEYEBİLMEK İÇİN BİLGİSAYARINIZDA "ADOBE READER"
YÜKLÜ OLMALI.YÜKLÜ DEĞİL SE UĞRAŞMAYIN.

Ortaöğretim Genel Müdürlüğü Fen ve Sosyal Bilimler Liseleri Kontenjan Listesi (Tablo-1) (Pdf)

Ortaöğretim Genel Müdürlüğü Anadolu Liseleri Kontenjan Listesi (Tablo-2) (Pdf)

Erkek Teknik Öğretim Genel Müdürlüğü Kontenjan Listesi (Tablo-3) (Pdf)

Kız Teknik Öğretim Genel Müdürlüğü Kontenjan Listesi (Tablo-4) (Pdf)

Ticaret ve Turizm Öğretimi Genel Müdürlüğü Kontenjan Listesi (Tablo-5) (Pdf)

Öğretmen Yetiştirme ve Eğitimi Genel Müdürlüğü Kontenjan Listesi (Tablo-6) (pdf)

Din Öğretimi Genel Müdürlüğü Kontenjan Listesi (Tablo-7) (Pdf)

Sağlık İşleri Dairesi Başkanlığı Kontenjan Listesi (Tablo-8) (Pdf)

Özel Öğretim Kurumları Genel Müdürlüğü Kontenjan Listesi (Tablo-9)



Hiç yorum yok: