2007 OKS YERLEŞTİRME SONUÇLARI!

OKS YERLEŞTİRME SONUÇLAR AÇIKLANDI







saat 12.30 da MEB in Ana binasındaki yetkili ile telegon görüşmem sonucunda bugün saat 5 e kadar kesin açıklanacağı belirtildi.


3 AĞUSTOS 12.10 İTİBARİ İLE HALEN SONUÇLAR AÇIKLANMAMIŞTIR. .Sonuçlar bugün açıklanacaktır.Saate ilişkin henüz bir açıklama yok.


Sonuçları sayfamızdan ve http://www.meb.gov.tr/ adresini takip ediniz.
bu da meb in sayfa görüntüsü

T.C. Millî Eğitim Bakanlığı

10.06.2007 Tarihli OKS 1. Yerleştirme Sonuçları
Henüz Yayında Değil ...

(Yerleştirme çalışmaları devam ettiğinden ilerleyen saatlerde açıklanacaktır.)





2007 oks yerleştirme sonucu, 2007 oks tercih sonucu, oks tercih sonuçları,oks sonuçları, oks kazanma sonucu

71 yorum:

Adsız dedi ki...

Yaw Daha NEyi Bekliyolar Anlamadım ki pc basında gözlerim agrıdı sonuçları bekleyene kdr 10da açıklanacak sonuçlara bak Ya saat 10.55 oldu hala sonuçlar yok

Adsız dedi ki...

artık biri çıkıp bir açıklama yapmalı herkes bilgisayın basında!!!!

Adsız dedi ki...

YA BU KADR DA OLMAZ VERDİKLERİ ZÖDE DURSUNLAER VE AÇIKLASINLAR

Adsız dedi ki...

bu ne ya belirli bi saat versinler ya olmaz ki böyle bunlar insanı kanser ederler yaaaaa!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

yeter ya pc basında durmaktan sıkıldım acıklasınlar artık beee ne bıcım bı sıstem bu yaaa

Adsız dedi ki...

yaw şuna bak bea hani 10 da verilcekti bu sonuçlar herkez pc başında bekliyo insanların gözleri ağrıdı burda artı insanlar merakla bekliyolar burda satt 12 oldu verin artık şu sonuçları beaaaa:(

Adsız dedi ki...

kardeşim nolur açıklayın şunalrı yha çatlıcaz

Adsız dedi ki...

hadi bea yha açıklayın şu 1.yerleştirmeleride bizde bakalım neler olcak herkes beklio meb.com açıkda degil zaten bu arada ben köksal livoglu 399.987 puan yaptım hadi bea yha

Adsız dedi ki...

YA GERÇEKTENDE ÇOK SIKTINIZ AMA SABAHTAN BERİ BİLGİSAYARIN BAŞINDAYIM YETER ARTIK AÇINNNNNN ŞU SONUÇLARI

Adsız dedi ki...

ya bune rezillik ya...milli eğitim bakanlığının sitesinde HENÜZ YERLEŞTİRME İŞLEMLERİ BİTMEMİŞTİR yazıo madem bugüne yetiştiremiyceklerde nie bugün açıklanıyo diolarya hayretbişey herkes merakla beklio yani....

Adsız dedi ki...

gerçekden bu kadar sorumsuzluk olamaz, saat 10 diye açıklama yapılıyor ve ortada bir şey yok, gerçekden bu açıklamayı yapanları da yöneticileri de Allah bildiği gibi yapsın inşallah.

Adsız dedi ki...

yeter yaa madem bu saate sarkıcaktınız belli bir saat verip 10.00da demesydiniz bizi anlamıyorsunuz merak ediyoruzz açıklayın artık lütfennn

asd dedi ki...

bu ne ya bilgisayarı kapıcam artık bıktım!!!!!!puffff

Adsız dedi ki...

ne bu ya günlerdir stresten öldük zaten bide bugün yaptıklarına bak şunların

Adsız dedi ki...

yhani annem saat 6 da kalkmış bnde 10 da kalktm ama cidden yeter artksaat 12:35 oldu sonuçlar halen yhok öf yhaa bu çelik amca bizim sonuçları unutup tatile çıktı heralde:D

Adsız dedi ki...

hüseyin amca lütfen_____

Adsız dedi ki...

YA BU NE YAWWW YETER YA SİZ BU MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI SİZ İNSANI VEREM EDERSİNİZ BİRAZDAN AÇIKLAMAZSANIZ KALPTEN GİDECEM YAAA!!!

Adsız dedi ki...

böyle olmazki bilgisayarda beklemekten gözlerim kan çanağına döndü ama beklemeye değer arkadaşlar ne de olsa bu bi yarıştı ve kazananlar belli oluyo hadi hayırlısı:)

Adsız dedi ki...

ya adam gibi saatini doğru söylesinler yada yetişdiremedik diyip özür dilesinler ya

Adsız dedi ki...

ŞAŞI OLDUNM ŞAŞIIIIIIIIIIIII

Adsız dedi ki...

Agresifim Kopmlekskiyim Yonja Com Uyesiyim Acılın Lan sunu :D Ugurozsoy2@hotmail.com

Adsız dedi ki...

meb sizin yaptııız resmen sorumsuzluk ağaç olduk burda ya bekle bekle canım cıktı

Adsız dedi ki...

offf ya offf yeter yanı artık bu kdrda sorumsuzluk olmaz arkadaslar dogru sölüo heralde hüseyin celik glb biz oks magdurlarını unutup tatile cıktı glb ama cıdden pcnin basında beklerken sası olmaktan korkuyorum ya:(

Adsız dedi ki...

ya yeter artık ne bu ya siz adama kafayı bozdurursunuz çalışmalar bitmemişte çartta çutta

Adsız dedi ki...

OKS sonuçları akşama kaldı

3 Ağustos, 2007 13:00:00 (TSİ)




Sabah saatlerinde açıklanması beklenen Ortaöğretim Kurumları Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Sınavı (OKS) yerleştirme sonuçlarının duyurulması öğle saatlerine kadar gerçekleştirilemedi. Sonuçların gecikmesi ''fazla veri girilmesi''nden kaynaklanıyor.

Milli Eğitim Bakanlığı yetkilileri, bu gecikmenin "fazla veri girilmesi sonucunda programda meydana gelen yavaşlamadan kaynaklandığını" söyledi.

Yetkililer, yazılım firması görevlilerince yapılan inceleme sonucunda da sistemde teknik arızaya rastlanmadığını kaydetti.

Geliştirilen alternatif programın devreye sokulduğu ve sonuçların akşam saatlerinde duyurulacağı belirtildi.

Adsız dedi ki...

YETER LAN BİZİMİ ÇATLATMAYA ÇALIŞIYOSUNUZBEN BÖYLE SİSTEMİN TAAA A.Q ULA MİLLET GEBERMİŞ BURDA SİZDEN B AÇIKLAMA BKLİYO UYUŞUKLAR

Adsız dedi ki...

ya yeter ya bıze acımıyosanız bizle beraber heycanla bekleyen aılelerimiıze acıyın ya

Adsız dedi ki...

yola çıkacagız çıkamıyoruz.açıklayın artık

Adsız dedi ki...

ben burdan çok sayın milli eğitim bakanını istifaya davet ediyorum, ayıp bu kadarı.

Adsız dedi ki...

Saat 10 da açıklanacağı söylenip saat 13:55 e kadar açıklanmaması büyük bir sorumsuzluk örneğidir. Bence bence bunun sorumluları herhalde hiç anne, baba veya öğrenci olmamışlardır.

Adsız dedi ki...

sayenizde tripe girdim sivilce çıkarıom yönetim istifa pls:D

Adsız dedi ki...

Saat 10 da açıklanacağı söylenip saat 13:55 e kadar açıklanmaması büyük bir sorumsuzluk örneğidir. Bence bence bunun sorumluları herhalde hiç anne, baba veya öğrenci olmamışlardır.

Adsız dedi ki...

benim yorumlarım çok sakıncalı galiba yayınlanmıyor nedense!!neyse açıklasınlarda kurtulalım artık

Adsız dedi ki...

ya gerçekten pes yani bizim yerimize koyun kendinizi ölecez burda heycandan yaa açıklayın artık sonuçları

Adsız dedi ki...

olmaz böyle olmaz

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR BEN BİRAZDAN OKULA GİİTİM VE MÜDÜRLE KONUŞTUM TERCİHLER İÇİN AMA ONUNDA BİLGİSAYARI ÇÖKMÜŞ..BANA SAAT 5'TEN SONRA YAYINLANABİLİR DEDİ BOŞU BOŞUNA BİLGİSAYAR BAŞINDA BEKLEMEYİN::İYİ GÜNLER:::CEMRE

Adsız dedi ki...

YA YETERRRR ARTIK USANDIKKKK

Adsız dedi ki...

o o ooo o yeter walla agac olduk hee accaksanız acın artık su sayfaları sıkıldım artık yhaa

Adsız dedi ki...

ya kardeşim yeter artıkk madem bitti herşey hadi amaa madem sölemiceksiniz niee bizi engelliyonuss allahım yaa uçak biletleri iptal olcak sizin yüzünüsden :):) HADİİİİİ

Adsız dedi ki...

meb zaten işi bilmio istifa etmeli bu sene berbat ettiler işi bi de geç açıklıyolar bide diolarki abartılıyo diolar al işte belgesi abartılıomu abrtılmıo mu görünüz lütfen

Adsız dedi ki...

ARKADAŞALR BEN BİRAZ ÖNCE OKULA GİTTİM VE MÜDÜRLE GİTTİM ONUNDA BİLGİSAYARI ÇÖKMÜŞ AMA BANA SAAT 5'TEN SONRA YAYINLANABİLİR DEDİ:BOŞU BOŞUNA BEKLEMEYİN ..İYİ GÜNLER

Adsız dedi ki...

yhaa yeter bheee acın artıkk genclerın onunu yeter saat kactan berı beklıos yhaa bu kadar da olmas kı

Adsız dedi ki...

hüseyin çelik abimiz niye böle yaparsınız ki yani tam zamanını verseydiniz daha güzel olmazmıydı yani bakın ne kadar kibar konuşuyorum şimdi entel bir havayla söylüyorum sinir hücrelerimin stoplazmasını artırmadan hadi güzel güzel açıklayın!!! ikiz kardeşlerimin sonuçları için şuan çifte heycan yaşıyorum yeter ve lütfen ama lütfen

Adsız dedi ki...

ayip ya hala açıklanmadı milli eğitim bunu hep yapıyo kardeşim adam gibi yapamıyosanız bu işi başka bi kuruma verin açıklasın allah allah

Adsız dedi ki...

yeTer artık bekleye bekleye bi haL oLdum her an Bayılabilirim biraz caBuk olun yeter yaaa!!!!!!

Adsız dedi ki...

15.00 GİBİ AÇIKLANACAKMIŞ ARKADAŞLAR

Adsız dedi ki...

yaa 3ten sora 4ten sora 5ten sora gibi bişey söleyin ilerleyen saatlerde açıklancak ne demek. çakıldık bilgisayar karşısına çatlıyoruz meraktan

Adsız dedi ki...

bu ne yha bizim de bi sabrımız war bekle bekle nereye kadar insan şuna bi belli saat koyar yani burda böle pc nin başında beklemekten kök saldık resmen.

Adsız dedi ki...

saat 14:07 biz hala sonuç beklioz nedir bu çile bu ızdırap verin artık sonuçları :):):):)

Adsız dedi ki...

offfffffff ya hadi artik bekle bekle agac oldum burda

Adsız dedi ki...

saat 14.10 hala beklıorm 10 dan beri 4 saat oldu yaa yeter artık bizim de bi sabrımız var yeter artık açıklayın diğerlerininde dediği gibi neden 10diye sabit bir saat söylendi yada madem yetiştirilemicekti nedn 3 ağustos dendi???bizleri hiç anlamıyorsunuz!!!!!yeteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

artık gözlerim ağrımaya başladı açıklayın şu sonuçları lütfen

Adsız dedi ki...

bence bugün açıklanmıcakkkkk!!!!

Adsız dedi ki...

sevgili çocuklarım,hepinizin merakını anlıyorum,yerleştirme sonuçlarını saat 14:30 da televizyon kanallarından 1. 2. ve 3. ncüleri açıklayarak başlıycam,hepinize bol şanslar!

Adsız dedi ki...

rkadaşlar ben hümeyra kardeşim neslihan için sabahın 8 inden beri bilgisayar başındayım saat 10 oldu hala yok saat 14:22 ve hala yok bu kadarda olmaz yani tam saatini verin sıkıldık artık herkes için hayırlısı olsun

Adsız dedi ki...

YA NİYE AÇIKLANMIYOR YAAAA 5'E KADAR NASIL BEKLİYELİM YA BENDE KALP VAR.EĞER KALP KIRİZİNDEN GİDERSEM HÜSEYİN ÇELİĞE TAZMİNAT DAVASI AÇIN YA BEN DAHA GENCİM BUNU YAPMAYIM

Adsız dedi ki...

resmen çocuklarımıza ızdırapçekirmek hoşalrına gidiyo sınav heyecanı yetmiyomuş gibi şimdide bekleme ızdırabı böyle yapınca çok mu hoş oluyo anlamadım zaten bugüne kadar hangi dediklerini yaptılarki bunuda yapsınlar sabahın köründen beri herkesi meraktan öldürücükler bugüne kadar yerleştirmeyi yapmamak için yatmışlar son günü yazık gerçekten yazık yaaaaaaaa 4 ağustos deseler sanki kıyamet kopucak gerçi bu kadar yazılanlar kaale alındımı bilmiyorum ama bide ben ekliyim bu çocuklarımızı fazla bekletmeye kimsenin hakkı yokkkkkkkkkk

Adsız dedi ki...

ya miyoptum
şimdi korum öffföffff
yaaa yayınlada olcekmiim kalcakmıım belli olsun

Adsız dedi ki...

saat 3'lerde açıklanacakmış arkadaşlar

Adsız dedi ki...

yaa nerde bu sonuçlar sabahın 10undan beri pc başındayım olurmu canım böyle daha ne kadar bekleyeceğiz

Adsız dedi ki...

hepimizin heyecanını anlıomus hehe belli saat 10.00 dediniz saat 14.40 be yeter artık ne dielim sası oldum ya !!yazık yazık!! kim bilir hangi ogrencileri imam hatip e kaydıracagınızı dusunuorsunuzdur.

Adsız dedi ki...

bu kadar da fazla bilgisayar 10 dan beri açık yeterrrrrrrrrrrr
canım sıkıldı

Adsız dedi ki...

şu anda saat 15:02 ve biz evde hala bilgisayarın başındayız (hümeyra;neslihan ;gülşah ve mahmut) neyse hani 15e doğru açıklanırdı ya siz ne biçimsiniz ya ama kardeşim 306 puan aldı bi yeri kazanabilir mi

Adsız dedi ki...

sonuçları açıklamaktan çekiniyor musunuz. Yoksa puan hesaplamasında olduğu gibi yine yerleştirmede de mi hata yaptınız?..

Adsız dedi ki...

ya devlet baba bu muverdigin söz yeter ya tasarruf die konuşuyosun sabahtan beri ne oldu elektrikler boşagittibu mu tasarruf cok güzel be gözlerim kör oldu gitti pc nin basında beklerken madem on da açıklan mıcaktı nediye söylüyosun biriniz bari çıksında söylesin kçta belli olacagini

Adsız dedi ki...

hepinizin agzına sagglık arkadaslar filizlendim burda ayıp ya..

Adsız dedi ki...

yeter yha yeter yha bekle bekle ağaç olduk neymiş devam ediomuş yha aklınız nerdeydi son güne kadar tabe örenci bunlar bekler offfff :@:@

Adsız dedi ki...

ne ya bu ben bile sınava gireli 2 sene oldu ama hala acıyorum bu çocuklara ne çektiriyosunuz hala açıklayın bitsin...sabahtan beri ağaç oldular çocuklar eziyet resmen bu....

Adsız dedi ki...

YAKLAŞIK 8 SAAT BEKLEYİŞTEN SONRA NİHAYET SONUÇLAR AÇIKLANDI VE BEN ANTALYA ANADOLU LİSESİNİ KAZANDIM HEDEFİM BU DEĞİLDİ AMA ARTIK ÖSS ZAMANI VE ÖSS İÇİN ÇALIŞACAĞIM VE HEDEFİME ULAŞACAĞIM BURADAN DA MEB'E TEŞEKKÜR EDİYORUM SONUÇLARI AÇIKLAMA ZAHMETİNE KATLANDIĞI İÇİN !!!!!NİHAYET YANİ.

Adsız dedi ki...

ya ben 365 puanla ali naili erdem anadolu ya girdim allah kahretsin ya biz bunu haketmedik hem punalra düşük geldi hemde liselerin puanlarını yükseltmişler allah belalarını versin yaaa

Adsız dedi ki...

yeter artık bu ne yaaaaaaaaaaaaaaaa herkes sıkıldı artık oyun mu oynuyorsunuz neeeee anlamadım